Hoewel ze dankzij haar zowat 700.000 volgers op sociale mediakanalen zoals Instagram en TikTok al heel wat lucratieve inkomstenbronnen heeft kunnen aanboren – merken als Ikea en L’Oréal tastten immers diep in de buidel voor een ‘deal’ met haar – vindt Eloise van Oranje de publieke aandacht die bij een leven als succesvol influencer hoort soms best irritant.

Dat schrijft het magazine Weekend. “Er wordt irritant veel opgepakt van alles wat ik doe en mensen vinden er dan ook nog eens van alles van”, citeert het weekblad de oudste dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien én vijfde persoon in lijn voor de troon.

Naar eigen zeggen kan ze dan ook niet wachten om voor haar stage, die ze moet volbrengen in het kader van haar opleiding aan de hotelschool, naar het buitenland te trekken. Die stage zal ze daarom volbrengen in New York. “Ik kan niet wachten”, zegt Eloise. “Niet omdat ik mezelf zie als iemand die belangrijk is, maar meer omdat niemand me er kent.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van showboulevard.nl

* indicates required